Izjemni skok Appla na Kitajskem, tako popularen ni bil že tri leta

Tehnologija Forbes Slovenija 18. novembra, 2025 13.09
featured image

Vsak četrti prodani telefon oktobra na Kitajskem je bil Applov iPhone.

18. novembra, 2025 13.09

Prodaja je v medletni primerjavi poskočila za 37 odstotkov, kažejo najnovejši podatki analitičnega podjetja Counterpoint. Rast je spodbudila nova serija iPhona 17, piše Reuters.

Apple je nazadnje imel tako visok tržni delež leta 2022, ko je bila konkurenca v premijskem segmentu šibkejša.

Celotna prodaja pametnih telefonov na Kitajskem se je oktobra na letni ravni povečala za osem odstotkov, kar je spodbudil Apple skupaj z domačimi proizvajalci. Vse tri različice iPhona 17 (Pro, Pro Max in Air) so zabeležile srednjo do visoko dvomestno rast, pri čemer je največjo rast beležila osnovna različica, so sporočili iz Counterpointa.

Več kot štiri petine Applove prodaje pametnih telefonov so predstavljali novi modeli iPhonov, je povedal višji analitik podjetja Counterpoint Ivan Lam.

“Verjetno bomo priča še večji rasti, saj višje povprečne prodajne cene zvišujejo tudi skupne prihodke,” je dejal Lam.

Counterpoint ocenjuje, da trenutni trendi Applu napovedujejo rekordno četrtletje v decembru.

K rasti kitajskega trga pametnih telefonov so prispevale tudi domače znamke – Xiaomi je prvič po več kot desetletju zasedel drugo mesto, kar pripisujejo zgodnjemu lansiranju serije 17. Prodaja je zrastla tudi podjetju Oppo, in sicer za 19 odstotkov, predvsem zaradi zanimanja za seriji Find X9 in Reno 14.